דיאטה לנשים בהיריון


שלב ראשון : איך ומתי?

התאמת התפריט שלך לתקופות ההיריון השונות: בתקופות אלה התזונה שלך חשובה יותר מתמיד. את אחראית על גידולו ועל התפתחותו התקינה של עוברך. הנחיה נכונה לגבי סדר הארוחות ומתי ואיך לאכול אותן ישפרו את הרגשתך ויאפשרו לך לעלות נכון במשקל בתקופת ההיריון, כדי שאחרי הלידה תחזרי מהר למשקלך הטבעי.

שלב שני : מה, כמה ולמה?

תמיכה בתהליך ההיריון, לרבות הקשיים הנפשיים והתזונתיים שאת חווה.

מציאת תחליפים תזונתיים לשליש הראשון של ההיריון, שבו את סובלת מבחילות וההעדפות התזונתיות שלך משתנות. הכרת כל אבות המזון והחשיבות של כל אחד מהם לבריאותך (מה נכון לשים בצלחת).

נחקור למה את רעבה ברגעים מסוימים ובאחרים פחות.

שלב שלישי : מעקב לאורך שלבי ההיריון והלידה

בזמן ההיריון נשמור על עלייה מתונה, לפי משקל התחלתי ומשקל יעד שנקבע בתחילת התהליך. שישה שבועות אחרי הלידה ובמקביל לתהליך ההנקה , בדרך למשקל היעד, מתחילים להוריד את מעט הקילוגרמים שנשארו. הירידה במשקל בתקופת ההנקה חייבת להיות הדרגתית ומאוזנת.

הייעוץ ניתן בקליניקה שלי ברמות השבים. לקביעת תור 054-6355213
כל הזכויות שמורות | האתר נבנה על ידי סייטאיט קידום ובניית אתרים